visible.cz - buďte vidět

Zjistěte, jak se zvyšuje návštěvnost stránek. Neplaťte pseudoexpertům.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Jsou SEO a SEM certifikáty zárukou kvality?

Nejsou. Většinu certifikátů lze získat po přečtení několika málo internetových článků. Testy totiž nijak nezohledňují praktické zkušenosti ani reálný výkon.

Autor stránky získal dva certifikáty (SEM a SEO) u "prestižní" americké firmy ExpertRating. Oba testy zvládl bez přípravy, v průběhu hodiny a půl, a s nadprůměrnými percentily (70 a 98 %). Naprostou většinu obsahu tvořily teoretické a pojmové otázky. Test byl navíc z větší části irelevantní pro Český internet (místo Seznamu, Centrumu, Atlasu a eTargetu v něm figurovaly u nás málo používané vyhledávače Yahoo!, AOL Search, Inktomi atd.).

Jediným motivem pro získání zmíněných certifikátů bylo pro autora dokázat, jak jsou zbytečné. Napadat hodnověrnost certifikátů by bylo samozřejmě pochybné, pokud by se jimi autor nemohl prokázat.

Chcete-li tedy kvalitní SEM a SEO specialisty, ohlížejte se spíše po reálných výsledcích a jejich rozpočtech. Každý dokáže přilákat ohromné množství návštěvníků, pokud má k dispozici statisíce. Chtějte spíše vědět, jaký byl obchodní výsledek kampaní. Nebojte se kontaktovat samotné klienty.

Otázky a odpovědi »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »

Proč vznikly tyto stránky?

Autor webu pracuje jako Internet Marketing Manager jedné středně velké české firmy. Ze své pozice se setkává s reklamními agenturami a konzultanty ...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »