visible.cz - buďte vidět

Získejte rychlý přehled o internetovém marketingu.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, který se "dostáváním na přední místa ve vyhledávání" zabývá, se jmenuje SEO (Optimalizace pro vyhledávače). Záleží jen na vašem rozpočtu, zda si SEO budete chtít dělat sami nebo najmete konzultanta, respektive agenturu. V každém případě doporučujeme projít si příslušnou sekci na této stránce.

Problematikou vyhledávačů se zabývá obor SEO.

Vyhledávače už mnoho let neřadí své výsledky podle abecedy, takže nazvat vaši stránku "AAA Novák bicykly" rozhodně není cestou k úspěchu. Dostat vaši stránku na přední místa ve vyhledávačích je dnes o poznání složitější. Stránka musí splňovat (minimálně) následující předpoklady:

  • Mít relevantní textový obsah. Často jej aktualizovat.
  • Mít vybraná klíčová slova, která jsou hojně vyhledávaná. Ty používat na prominentních místech stránky.
  • Být odkazována z jiných webů s podobnou tématikou.

SEO optimalizace je samozřejmě mnohem složitější než by se dalo shrnout do tří bodů. Důležité však je, že chcete-li opravdu dostat své stránky na první místa ve vyhledávačích (a udržet je tam), neexistuje žádná jednoduchá zkratka. Budete se muset svým stránkám intenzivně věnovat (a to i tehdy, když si na SEO optimalizaci jako takovou najmete konzultanta nebo agenturu). Budete-li hledat dál, jistě dříve nebo později narazíte na stránky, které slibují rychlé a pohodlné zviditelnění ve vyhledávačích. Těmto stránkám se však vyhněte obloukem, mohly by pro vaši stránku znamenat mnohem více problémů než užitku.

Pro další rady a informace pokračujte do sekce SEO (Optimalizace pro vyhledávače).

Otázky a odpovědi »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »

Internetová reklama. Jak na ni?

Menší až středně velké firmy mají tři možnosti: Zaplatit si internetovou reklamní agenturu. Platit až 80 % marže. Nevědět, co se děje s mar...

čtěte dál »

Jak nejlépe začít inzerovat na internetu?

Záleží na tom, kolik máte k dispozici financí a jestli potřebujete zvýšit návštěvnost svého webu rychle a dočasně nebo pomalu a trvale. Neexistuje ...

čtěte dál »