visible.cz - buďte vidět

Naučte se, jak odlišit dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Jak krátkodobě zvýšit návštěvnost webu?

Nové návštěvníky lze získat během několika hodin pomocí PPC kampaní ve vyhledávačích, a to od 20 haléřů za jednoho. Výhody oproti tradičním bannerovým kampaním jsou:

  1. Lepší zacílení. Reklama na vaše stránky se zobrazuje pouze lidem, kteří hledají něco, čím se vaše firma zabývá (vámi definovaná klíčová slova). Tomuto principu se říká kontextová reklama.
  2. Flexibilita. Po zaregistrování do systému PPC reklamy můžete svoje kampaně vytvářet a měnit průběžně. Nejste limitováni na grafiky nebo reklamní poradce.

O kontextové reklamě ve vyhledávačích se dozvíte více v sekci SEM (Reklama ve vyhledávačích). Doporučujeme získat alespoň základní přehled, a to i v případě, že hodláte své PPC kampaně zadat ke správě specializované agentuře. Vyhnete se tak neseriózním nabídkám.

Jiným způsobem, jak krátkodobě zvýšit návštěvnost vašeho serveru, je PR článek na tématicky spřízněném webu. Bude-li pojednávat o něčem zajímavém (a ne pouze o vaší firmě), pravděpodobně přivede dostatek zájemců. Výhodou je i to, že PR článek nepřímo pomůže SEO optimalizaci.

Také bannerová reklama je samozřejmě možností, jak krátkodobě zvýšit návštěvnost stránek. Vinou malé efektivity sice ustupuje do pozadí, ale pokud se vám podaří domluvit dobře viditelnou kampaň na tématicky blízkém serveru, pravděpodobně se vám vyplatí. Zvlášť, pokud jste schopní čtenáře oslovit něčím zajímavým - soutěží, zvláštní službou nebo nízkou slevou.

« Jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu?

Otázky a odpovědi »

Jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu?

Pokud jste připraveni na jednorázovou investici peněz a/nebo času, doporučujeme SEO (optimalizaci pro vyhledávače). Nemá sice okamžité výsledky, al...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »