visible.cz - buďte vidět

Zjistěte, jak se zvyšuje návštěvnost stránek. Neplaťte pseudoexpertům.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Internetová reklama. Jak na ni?

Menší až středně velké firmy mají tři možnosti:

  • Zaplatit si internetovou reklamní agenturu.
    • Platit až 80 % marže.
    • Nevědět, co se děje s marketingovým rozpočtem.
    • Nechat vaše kampaně spravovat někým, kdo na ně nemá čas.
    • Přenechat starosti o reklamě na internetu někomu jinému.
  • Najmout konzultanta.
    • Platit marže kolem 20-50 %.
    • Pečlivě vybírat v armádě pseudo-profesionálů, kteří si přečetli tři články o internetové reklamě, navštívili jedno placené školení, a teď se považují za experty.
    • Mít větší přehled o tom, co dělají vaše kampaně.
  • Dozvědět se o internetové reklamě více.
    • Získat alespoň takový přehled, aby nebylo problémem poznat dobrou marketingovou nabídku od špatné.
    • Mít v případě potřeby jistější ruku při výběru reklamní agentury nebo konzultanta.
    • Spravovat si kampaně přímo ve firmě, s nulovou marží a s maximální kontrolou.
    • Investovat do internetové reklamy čas.

Jak správně tušíte, my ve visible.cz jsme všemi deseti pro poslední možnost. (Zjistěte, proč se Filip Hráček rozhodl k výrobě těchto stránek.) K získání základů o internetovém marketingu lze využít informace na tomto webu (zdarma), nebo se přihlásit na naše jednodenní školení internetové reklamy (za 3-4 tisíce Kč). Ať už bude vaše rozhodnutí jakékoliv, vědět o www reklamě se vyplatí, i kdyby jste se nakonec rozhodli zadat vedení kampaně některému externistovi.

Se čtením o internetové reklamě začněte zde.

Proč vznikly tyto stránky? »

Otázky a odpovědi »

Proč vznikly tyto stránky?

Autor webu pracuje jako Internet Marketing Manager jedné středně velké české firmy. Ze své pozice se setkává s reklamními agenturami a konzultanty ...

čtěte dál »

Jak nejlépe začít inzerovat na internetu?

Záleží na tom, kolik máte k dispozici financí a jestli potřebujete zvýšit návštěvnost svého webu rychle a dočasně nebo pomalu a trvale. Neexistuje ...

čtěte dál »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »