visible.cz - buďte vidět

Získejte rychlý přehled o internetovém marketingu.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Proč vznikly tyto stránky?

Autor webu pracuje jako Internet Marketing Manager jedné středně velké české firmy. Ze své pozice se setkává s reklamními agenturami a konzultanty v podstatě denně, a bohužel má převážně špatné zkušenosti.

Nejde ani tak o to, že si tyto firmy za své reklamní služby berou velmi vysoké marže. Mnohem závažnější je to, že za tyto peníze nenabízejí skoro žádnou přidanou hodnotu a v naprosté většině nemají ani potřebnou kvalifikaci (jakkoliv se někteří z nich ohánějí certifikáty a teoretickým zvládnutím problematiky).

Sám autor těchto stránek má s SEM (reklama ve vyhledávačích) a SEO (optimalizace pro vyhledávače) poměrně bohaté zkušenosti, takže si může dovolit podobné nabídky prostě ignorovat. Nicméně, jak roste počet firem, které přicházejí s nevýhodnými až podvodnými nabídkami (a prochází jim to), nemůže se na to dál dívat.

Autor dospěl k závěru, že nejlepším způsobem boje proti podobným podvodníkům bude informovat předem jejich potenciální klienty. Tato stránka tedy vzniká pro ty, kteří o SEO a SEM vědí jenom málo, ale chtějí mít o problematice alespoň takový přehled, aby poznali dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Tato stránka není namířena proti internetovým reklamním agenturám a konzultantům jako takovým. Autor je naopak považuje za velmi potřebné. Má ale za to, že je z jejich řad potřeba vymýtit ty, kteří na obecné neznalosti problematiky vydělávají neférovým způsobem.

« Internetová reklama. Jak na ni?

Otázky a odpovědi »

Jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu?

Pokud jste připraveni na jednorázovou investici peněz a/nebo času, doporučujeme SEO (optimalizaci pro vyhledávače). Nemá sice okamžité výsledky, al...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »

Jak nejlépe začít inzerovat na internetu?

Záleží na tom, kolik máte k dispozici financí a jestli potřebujete zvýšit návštěvnost svého webu rychle a dočasně nebo pomalu a trvale. Neexistuje ...

čtěte dál »