visible.cz - buďte vidět

Získejte rychlý přehled o internetovém marketingu.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na "My Account" a vyberte češtinu z drop-down menu Language).

Google Analytics

O přechodu na češtinu jsem se v úterý bavil s Lukášem Morávkem z Googlu. Ten podle svých slov očekává, že budou někteří uživatelé bědovat, jak Google přeložil jisté dobře zažité anglické termíny (bounce rate, funnel, atp.). I já jsem z některých překladů docela překvapený, ale jinak věřím, že je to krok velmi správným směrem.

Těším se, že ve svých kurzech internetové reklamy už nebudu ztrácet vzácné minuty překládáním pojmů z angličtiny (Google Analytics je jediná aplikace, kterou v kurzu zmiňuji a která do teď ještě nebyla přeložená).

Tak co říkáte na překlady? Zde je pár z těch, které mě zarazily:

  • Traffic Sources -> Zdroje provozu
  • Visitor Trending -> Směřování návštěvníka
  • Bounce Rate -> Poměr návratů
  • Funnel -> Vizualizace cesty
    (pro mě příjemné překvapení!)

UPDATE: O nové češtině v Analytics právě zablogovali i na oficiálním českém Google blogu.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 13. prosince 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Komentáře

BaRacuda, 14. prosince 2007:

Souhlasim, ze uvedene preklady nejsou zrovna excelentni...

Zaregistroval jsem, ze i webmaster tools jsou jiz prelozene

Otázky a odpovědi »

Internetová reklama. Jak na ni?

Menší až středně velké firmy mají tři možnosti: Zaplatit si internetovou reklamní agenturu. Platit až 80 % marže. Nevědět, co se děje s mar...

čtěte dál »

Jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu?

Pokud jste připraveni na jednorázovou investici peněz a/nebo času, doporučujeme SEO (optimalizaci pro vyhledávače). Nemá sice okamžité výsledky, al...

čtěte dál »

Jak krátkodobě zvýšit návštěvnost webu?

Nové návštěvníky lze získat během několika hodin pomocí PPC kampaní ve vyhledávačích, a to od 20 haléřů za jednoho. Výhody oproti tradičním bannero...

čtěte dál »