visible.cz - buďte vidět

Zjistěte, jak se zvyšuje návštěvnost stránek. Neplaťte pseudoexpertům.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

GMail bude podporovat IMAP

Pouze krátce: webový freemail od Googlu, GMail, bude nabízet podporu protokolu IMAP. Ve skutečnosti už některé účty u GMailu tuto funkci umožňují, jiné (včetně toho mého) to teprve čeká. UPDATE: IMAP funguje už i na českých účtech. Nicméně v Thunderbirdu dělá problémy s češtinou. (!)

GMail logo

Pokud vás zajímá, v čem je IMAP lepší než POP3 (který pravděpodobně používáte teď), Wikipedia je vám k dispozici.

Jakmile váš účet dostane IMAP přístup, objevíte příslušnou záložku v nastavení účtu (místo "Forwarding and POP" bude "Forwarding and POP/IMAP").

GMail tímto v mých očích definitivně zvítězil nad nabídkou jiných freemailových služeb:

  • nabízí 4.336 MB prostoru a kapacita se stále zvyšuje
  • rozhraní GMailu je mi ze všech služeb nejbližší a připadá mi také rychlejší
  • možnost POP3 i IMAP
  • další vychytávky typu chat nepotřebuji - a v GMailu si je můžu vypnout
  • pouze textová reklama
  • velmi slušný spam filtr

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 24. října 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Komentáře

rammi, 30. října 2007:

Je to tak, pouzivam gmail jako rozhrani i k vlastnim emailum na vlastnich domenach.

Otázky a odpovědi »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »

Jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu?

Pokud jste připraveni na jednorázovou investici peněz a/nebo času, doporučujeme SEO (optimalizaci pro vyhledávače). Nemá sice okamžité výsledky, al...

čtěte dál »

Internetová reklama. Jak na ni?

Menší až středně velké firmy mají tři možnosti: Zaplatit si internetovou reklamní agenturu. Platit až 80 % marže. Nevědět, co se děje s mar...

čtěte dál »