visible.cz - buďte vidět

Zjistěte, jak se zvyšuje návštěvnost stránek. Neplaťte pseudoexpertům.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Joost 1.0 a Adobe Buzzword

Dvě aplikace, o kterých jsem zde na blogu v minulosti psal, Joost (internetová televize) a Buzzword (nadějný "on-line Word"), se dnes nezávisle na sobě dostaly do zpráv. Joost je konečně ve verzi 1.0 a k jeho provozování již nepotřebujete pozvánku. Buzzword byl odkoupen společností Adobe a získal doménu buzzword.com.

Joost a Buzzword: loga

Stránka internetové televize Joost se dočkala redesignu. Přihlášení se k službě již nevyžaduje pozvánku, jak tomu bylo nutné doposud (sám jsem rozeslal dobrých 70 pozvánek!). Stačí program stáhnout a můžete začít sledovat. Joost má teď také mnohem větší výběr kanálů, než když jsem o něm psal poprvé - a přibyly některé velmi populární.

Buzzword je další služba, na které jsem byl zaregistrovaný jako jeden z mála lidí v ČR. A ještě to tak pravděpodobně chvíli zůstane, protože tento Flashový textový procesor ještě zdaleka není hotov. Nicméně pracuje se na něm opravdu pilně a co víc, teď má za sebou silnou oporu: firmu Adobe. Ta vstupuje do už tak vyostřeného souboje webových kancelářských balíků - a musím říct, že od dnešního dne jí fandím ještě o něco víc, než Googlu a jeho Docs.

Druhou novinkou pro Buzzword je doména buzzword.com. Do teď Virtual Ubiquity, firma která stojí za vývojem této webové aplikace, používala nijak zvlášť chytlavou doménu getbuzzword.com. Nová akvizice musela být jistě poměrně drahá, ale určitě se vyplatí.

Držím oběma projektům palce. Snad nezklamou můj (naivní?) optimismus.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 1. října 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jak nejlépe začít inzerovat na internetu?

Záleží na tom, kolik máte k dispozici financí a jestli potřebujete zvýšit návštěvnost svého webu rychle a dočasně nebo pomalu a trvale. Neexistuje ...

čtěte dál »

Jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu?

Pokud jste připraveni na jednorázovou investici peněz a/nebo času, doporučujeme SEO (optimalizaci pro vyhledávače). Nemá sice okamžité výsledky, al...

čtěte dál »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »