visible.cz - buďte vidět

Naučte se, jak odlišit dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Google Webmaster Tools mají nový design

Google Webmaster Tools, služba umožňující monitorovat a ovlivňovat chování Googlebota na vašich stránkách, se dočkal redesignu a jedné nové funkce. Ta se bude líbit především webmasterům a blogerům, kteří svůj obsah distribuují pomocí RSS.

Google Webmaster Tools: nový design

Tou novou funkcí je Subscriber Stats, díky které můžete sledovat počet "odběratelů" vašich feedů. (Samozřejmě se započítávají pouze ti, kteří ke čtení vašeho RSS exportu používají buď Google Reader, iGoogle nebo Orkut.) Nemusím asi zmiňovat, o kolik je tento způsob sledování počtu vašich čtenářů jednodušší, než do teď praktikované vyhledávání v access logu.

Pro mě je redesign i nová funkce především důkazem, že se s Webmaster Tools může počítat i do budoucna - a že nejde jen o nějakou zombii z hluboké minulosti. Po červnovém rozhodnutí Vanessy Fox, že opustí team Webmaster Tools a Google vůbec, to totiž s touto službou vypadalo všelijak.

Google Webmaster Tools umožňuje kromě nově zavedené služby Subscriber Stats také sledovat klíčová slova, na která se vaše stránka na Googlu nejčastěji zobrazuje, nebo třeba přesnou statistiku zpětných odkazů (odkud jdou a kam vedou). Jinými slovy: pro Google SEO nepostradatelný nástroj.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 17. září 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jak nejlépe začít inzerovat na internetu?

Záleží na tom, kolik máte k dispozici financí a jestli potřebujete zvýšit návštěvnost svého webu rychle a dočasně nebo pomalu a trvale. Neexistuje ...

čtěte dál »

Jak krátkodobě zvýšit návštěvnost webu?

Nové návštěvníky lze získat během několika hodin pomocí PPC kampaní ve vyhledávačích, a to od 20 haléřů za jednoho. Výhody oproti tradičním bannero...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »