visible.cz - buďte vidět

Naučte se, jak odlišit dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Pořad z roku 1967: předpověď emailu, e-shopu i web kamery

Oblíbenou kratochvílí dnešních techies (mezi které se počítám) je posmívat se starým a nepřesným předpovědím o "budoucnosti" (dnešní minulost). Často citovaný je například údajný výrok Billa Gatese z roku 1981, že "nikdo nikdy nebude potřebovat více než 640kB RAM" (pravděpodobně však jde o pouhý mýtus). Řekl bych, že by mohlo být zajímavým zpestřením následující video z roku 1967 nazvané 1999 AD (komentář je v angličtině).

Tvůrci se pochopitelně příliš netrefili v designu uživatelského rozhraní, ale základní funkčnost se jim dle mého názoru předpovědět povedlo. Co všechno trefili?

  • e-shop
  • Multiple Display (více monitorů)
  • web kamera
  • internetové bankovnictví
  • on-line přehled o účtech a daních (něco na způsob Wesabe?)
  • osobní e-mail ("home post office")
  • ISP (?)

Odvážili byste se předpovědět, na co všechno se bude využívat osobní počítač v roce 2039? (Pokud tedy nepřijde Armageddon nebo Mesiáš?)

Via Boing Boing.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 10. září 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jsou SEO a SEM certifikáty zárukou kvality?

Nejsou. Většinu certifikátů lze získat po přečtení několika málo internetových článků. Testy totiž nijak nezohledňují praktické zkušenosti ani reál...

čtěte dál »

Jak krátkodobě zvýšit návštěvnost webu?

Nové návštěvníky lze získat během několika hodin pomocí PPC kampaní ve vyhledávačích, a to od 20 haléřů za jednoho. Výhody oproti tradičním bannero...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »