visible.cz - buďte vidět

Zjistěte, jak se zvyšuje návštěvnost stránek. Neplaťte pseudoexpertům.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

AdWords: Od dnes je snažší dostat se do žlutého rámečku nad výsledky

Jen krátce: ode dneška můžete lépe ovlivnit, zda se vaše Google AdWords reklama zobrazí v prominentním žlutém rámečku nad organickými výsledky vyhledávání. Těm, kdo mají vysoké Quality Score, bude stačit zvýšení maximální CPC.

Google AdWords

Do teď bylo zobrazení na "bonusové" pozici závislé na reálném CPC. A vzhledem k tomu, že reálné CPC závisí na nastavení reklamy těsně pod vámi, dostat se do žlutého rámečku bylo často nemožné (zvláště u méně konkurenčních, levnějších slov).

Vzhledem k vysokému CTR a efektivitě reklam v horním rámečku se dá očekávat, že si mnoho zadavatelů svoje maximální CPC rádo zvýší. Tato novinka v algoritmu AdWords ovšem neznamená, že bude možné si žlutý rámeček "zaplatit" a obejít tak ad ranking. Quality Score je stále nejdůležitější proměnná.

Nevím, jak to Google dělá, ale zase dokázal přijít s novinkou, kterou zákazníci přivítají, a zároveň pro internetového giganta znamená více peněz.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 23. srpna 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jak nejlépe začít inzerovat na internetu?

Záleží na tom, kolik máte k dispozici financí a jestli potřebujete zvýšit návštěvnost svého webu rychle a dočasně nebo pomalu a trvale. Neexistuje ...

čtěte dál »

Jsou SEO a SEM certifikáty zárukou kvality?

Nejsou. Většinu certifikátů lze získat po přečtení několika málo internetových článků. Testy totiž nijak nezohledňují praktické zkušenosti ani reál...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »