visible.cz - buďte vidět

Zjistěte, jak se zvyšuje návštěvnost stránek. Neplaťte pseudoexpertům.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Google vstupuje do rozhlasové reklamy

Není to tak dávno, co se v tisku objevila zpráva o tom, že výdaje na internetovou reklamu překonají v tomto roce výdaje na reklamu rozhlasovou. Společnost Google ale evidentně nechce nechat nic náhodě: dnes oznámila strategické partnerství s Clear Channel Radio, největším rozhlasovým konglomerátem v USA.

Jde samozřejmě o krok v rámci nového projektu Google Audio Ads, který umožňuje spravovat z AdWords účtu rozhlasové kampaně. Největším tahákem služby je samozřejmě jednoduchost, se kterou lze takto rozhlasové kampaně zadávat, cílit a hlavně vyhodnocovat.

Služba je zatím v beta-testing verzi a pouze pro uživatele v USA. Můj osobní tip, kdy bude služba přístupná i v ČR, je za 5 let. Přece jen, implementovat rozhlasovou reklamu bude pravděpodobně ještě složitější než to bylo s Google AdSense.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 17. dubna 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Proč vznikly tyto stránky?

Autor webu pracuje jako Internet Marketing Manager jedné středně velké české firmy. Ze své pozice se setkává s reklamními agenturami a konzultanty ...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »

Jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu?

Pokud jste připraveni na jednorázovou investici peněz a/nebo času, doporučujeme SEO (optimalizaci pro vyhledávače). Nemá sice okamžité výsledky, al...

čtěte dál »