visible.cz - buďte vidět

Naučte se, jak odlišit dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Paris Hilton bude učit personal branding?

Vzdělávací firma The Learning Annex koncem června nabídla celebritě a dědičce hotelového impéria Paris Hiltonové $1.000.000 za vyučování personal brandingu. Co nás může Paris ohledně osobní propagace naučit?

Paris Hilton

Ja pravda, že personal brand "Paris Hilton" je jeden z nejsilnějších v americkém showbusinessu. Na druhou stranu, jméno je spojováno hlavně s výrazy typu 'rozmazlená holka z bohaté rodiny', 'nezodpovědnost' a 'felace'. Asi těžko si někdo může myslet, že by Paris Hilton na svém jméně nějak vědomě a intenzivně pracovala. Co by nás v takovém případě mohla naučit?

  • Naroďte se majiteli multimilionového hotelového impéria.
  • Udržujte si štíhlou postavu, buďte sexy a občas předhoďte hladovým objektivům nějakou tu bradavku.
  • Natočte s partnerem/partnerkou amatérské porno. Nezapomeňte na kameře zapnout noční filtr, abyste byli zelení. O distribuci se nemusíte starat: partner/partnerka se o vše postará, jakmile se rozejdete.
  • Choďte na všechny VIP večírky ve městě.
  • Když budete mít pocit, že o vás média ztrácí zájem, honem nasedněte do auta a nechte si odebrat řidičák za jízdu pod vlivem alkoholu. Pokud to nestačí, vyrazte znovu, bez řidičáku, a hurá do vězení.
  • Najměte si špičkového agenta, který se vám mimo jiné stará o PR a personal brand...

Máte pocit, že se vedení firmy The Learning Annex zbláznilo, pokud chce za něco tak absurdního, jako je přednáška Paris Hiltonové, zaplatit milión dolarů? Nemůžete být dál od pravdy: The Learning Annex ve skutečnosti neplatí milión dolarů za onu přednášku, ale za propagaci vlastní značky. Dokážete si asi představit, že takový rozruch jako s Paris Hiltonovou by s nějakým profesůrkem z Harvardu jen tak nesklidili. Ze strany The Learning Annex jde o promyšlený tah a navíc konzistentní strategii. (V agentuře přednáší například také Donald Trump.)

Podtrženo sečteno: pokud na nabídku přistoupí, dostane Paris Hiltonová nějaké to kapesné + jistou prestiž. The Learning Annex získá reklamu ve všech větších médiích. Co však z oné přednášky budou mít posluchači, kteří si ji zaplatí? Počítám že kopec kvalitní zábavy na cizí účet.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 16. července 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »

Jak nejlépe začít inzerovat na internetu?

Záleží na tom, kolik máte k dispozici financí a jestli potřebujete zvýšit návštěvnost svého webu rychle a dočasně nebo pomalu a trvale. Neexistuje ...

čtěte dál »