visible.cz - buďte vidět

Naučte se, jak odlišit dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Centrum zkolabovalo

Dnes jsem měl mít schůzku s člověkem ze serveru Centrum.cz. Schůzka byla ale odložena na zítřek, a to kvůli výpadku, který postihl všechny stránky společnosti NetCentrum přibližně od 8:15 do 9:15 ráno. Až do večera měli uživatelé problémy s přihlášením a zprávy přijaté v době výpadku jsou pravděpodobně navždy ztraceny. Nejen že se tato zpráva objevila v tištěných médiích, ale dostala se také do rozhlasového vysílání. Možná ji večer vyslechneme i v televizi.

Samozřejmě, z mé pozice se to lehce řekne, ale nemyslím, že by si Centrum mohlo podobné výpadky dovolit, navíc podruhé v jednom týdnu. Mnoho lidí je na jejich službách závislých. Přinejmenším bych uveřejnil na webech nějakou formu omluvy. Místo toho se však hlavní stránka Centra tváří, jako by se nechumelilo.

Nehraje se ovšem "jenom" o ztrátu důvěry každodenních uživatelů. Jako potenciální klient Centra jsem po dnešním extempore ztratil důvěru i já. A to jsem se do spolupráce s tímto portálem nikdy nijak nehrnul.

Na druhou stranu, už kvůli zdravému konkurenčnímu prostředí na českém internetu Centru přeji, aby se z této krize co nejdříve vykopal. Nechtěl bych být při své SEM praxi zcela závislý na jednom jediném českém vyhledávači.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 12. dubna 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »

Jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu?

Pokud jste připraveni na jednorázovou investici peněz a/nebo času, doporučujeme SEO (optimalizaci pro vyhledávače). Nemá sice okamžité výsledky, al...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »