visible.cz - buďte vidět

Zjistěte, jak se zvyšuje návštěvnost stránek. Neplaťte pseudoexpertům.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Safari nyní běží i na Windows; developeři, stahujte!

Safari nyní běží i pod Windows (ke stažení zde). Pro obyčejného uživatele to nemá žádný větší význam, Safari není skoro v ničem lepší než existující velké webové prohlížeče (Firefox, Opera, Explorer), není ani rychlejší (ačkoliv Apple tvrdí opak, zde je důkaz) a docela často padá. Má pár vychytávek, ale nic co by nezpravilo několik plug-inů do Firefoxu.

Safari logo

Marketingový plán "naučíme lidi na Apple interface a oni pak nebudou chtít nic jiného" pravděpodobně Stevovi nevyjde. Vypuštění Safari do vod Windows je však dobrá zpráva pro web developery. Safari je jeden z těch používanějších browserů (ať se nám to líbí nebo ne), v ČR díky zvětšující se popularitě Maců jeho market share navíc stále roste. A bohužel, Safari se často chová velmi nepředvídatelně. Pokud jste do teď při práci na stránce přebíhali mezi PC a MacBookem, teď už nemusíte.

Jsou-li vaše stránky určeny majetnějšímu publiku (nebo třeba webdesignerům), doporučuji si Safari nainstalovat. Na druhou stranu, u stránek pro "obyčejného uživatele" se dle mého názoru ještě pár let nemusíte ničeho obávat.

Když už jsme u toho cross-platform testování, používáte virtualizaci? Znáte VMware? S pomocí VMware Serveru mohu pracovat v Linuxu a testovat stránky v Exploreru (nebo vice versa) a rád o tom později napíšu.

A teď mě omluvte, jdu testovat.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 13. června 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »

Internetová reklama. Jak na ni?

Menší až středně velké firmy mají tři možnosti: Zaplatit si internetovou reklamní agenturu. Platit až 80 % marže. Nevědět, co se děje s mar...

čtěte dál »

Proč vznikly tyto stránky?

Autor webu pracuje jako Internet Marketing Manager jedné středně velké české firmy. Ze své pozice se setkává s reklamními agenturami a konzultanty ...

čtěte dál »