visible.cz - buďte vidět

Získejte rychlý přehled o internetovém marketingu.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Seznam všech 21 stránek s Google PageRank 10

Znát 21 stránek s nejvyšším možným PageRankem není nic prakticky využitelného, ale mělo by to patřit k jakémusi "humanitnímu vzdělání" každého SEM specialisty. Jinými slovy, stejně jako lékaři nebo architekti znají jména špiček ve svém obchodu, my v internetové reklamě a SEO bychom měli znát následujících 21 PageRank gigantů.

Následující (abecedně řazený) seznam PR10 stránek je z konce ledna 2007. Převzato ze Search Engine Genie.

UPDATE: Dlužím vám omluvu, seznam je už po půl roce značně neaktuální. Změny jsem zaznačil níže. Za domácí úkol si dávám vypracovat nynější stav.

  1. http://www.adobe.com/ 10/10
  2. http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html 8/10
  3. http://www.apache.org/ 9/10
  4. http://www.apple.com/ 9/10
  5. http://www.apple.com/quicktime/ 8/10
  6. http://www.cisco.com/ 9/10
  7. http://www.energy.gov/ 10/10
  8. http://www.ercim.org/ 10/10
  9. http://www.google.com/ 10/10
  10. http://www.ibm.com/ 9/10
  11. http://jigsaw.w3.org/css-validator/ 10/10
  12. http://www.keio.ac.jp/ 10/10
  13. http://www.lcs.mit.edu/ 10/10
  14. http://www.macromedia.com/ 10/10 (Adobe)
  15. http://www.microsoft.com/ 10/10
  16. http://www.nasa.gov/ 10/10
  17. http://www.nsf.gov/ 10/10
  18. http://www.real.com/ 10/10
  19. http://www.statcounter.com/ 9/10
  20. http://www.w3.org/ 10/10
  21. http://www.whitehouse.gov/ 10/10

Kolik z výše uvedených stránek si platí SEO specialistu? Kolik si platí zpětné odkazy? A kolik z nich je v čele SERPs výhradně díky nepostradatelnosti a originalitě svého obsahu?

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 6. června 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Komentáře

Adam Zbiejczuk, 6. června 2007:

no... zajímavé to je, ale třeba mit.edu má 10 i na hlavní doméně, a lcs je přesměrované na csail. 10 má taky yahoo, jinak mě překvapily ty agentury...

Filip, 6. června 2007:

Máš pravdu. Všech těch změn jsem si s hrůzou všiml až po postnutí: očekával jsem posun, ale ne u většiny stránek (dosud byly tyto seznamy celkem "stojatá voda").

Nerad dělám předčasné závěry, ale nejvíc od ledna ztratily firmy, zatímco agentury a organizace se drží na špici. Že by nějaký posun? Zjistím víc a napíšu o tom.

Dík za feedback!

Otázky a odpovědi »

Jsou SEO a SEM certifikáty zárukou kvality?

Nejsou. Většinu certifikátů lze získat po přečtení několika málo internetových článků. Testy totiž nijak nezohledňují praktické zkušenosti ani reál...

čtěte dál »

Proč vznikly tyto stránky?

Autor webu pracuje jako Internet Marketing Manager jedné středně velké české firmy. Ze své pozice se setkává s reklamními agenturami a konzultanty ...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »