visible.cz - buďte vidět

Získejte rychlý přehled o internetovém marketingu.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Google Gears: cesta k off-line webovým aplikacím

Google už se dnes může pochlubit impresivní řadou on-line aplikací: emailový klient, kalendář, textový procesor a tabulkový kalkulátor, designer webových stránek... Všechny jsou špičkové kvality a přestože ještě zdaleka nemohou plně nahradit Thunderbird/Outlook, OpenOffice/MS Office nebo Dreamweaver, myslím, že přinejmenším stojí za pozornost. Zvlášť teď, když padla jedna z největších překážek jejich použitelnosti: díky novým Google Gears pojedou i off-line.

Google Gears

Google Gears jsou samozřejmě ještě Beta, ale už na nich můžete spustit napříkld Google Reader: stáhne se vám 2000 nejposlednějších článků, které pak můžete pročítat off-line.

Google Reader stahuje články pro off-line fungování

Na hodnocení je ještě hodně brzo. Zatím jsem si Google Gears ani nestačil nainstalovat. Ale můj nekonečný optimismus a všeobecná náklonnost ke Google technologiím mě nutí říct: "Wow!" A taky: "Hmmm! Že by?"

UPDATE: Google Gears jsem stáhl a musím říct, že fungují jako švýcarské hodinky. Vše funguje jak má, 2.000 článků je staženo během několika sekund a celé je to řízeno příjemným a nevtíravým AJAXy interfacem. Off-line verze RSS čtečky ovšem samozřejmě zdaleka není tak užitečná, jako bude off-line verze textového editoru Google Docs. Přidání Google Gears do Readeru je evidentně myšleno jako jakýsi test-drive a předzvěst toho, co teprve přijde.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 31. května 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »

Jak krátkodobě zvýšit návštěvnost webu?

Nové návštěvníky lze získat během několika hodin pomocí PPC kampaní ve vyhledávačích, a to od 20 haléřů za jednoho. Výhody oproti tradičním bannero...

čtěte dál »

Internetová reklama. Jak na ni?

Menší až středně velké firmy mají tři možnosti: Zaplatit si internetovou reklamní agenturu. Platit až 80 % marže. Nevědět, co se děje s mar...

čtěte dál »