visible.cz - buďte vidět

Naučte se, jak odlišit dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Prohlédněte si nový design Analytics

V minulém příspěvku jsem psal o změně interface Google Analytics, pravděpodobně nejrozšířenější a nejkvalitnější webové statistiky z těch, které jsou zdarma. Dnes se informace o této velké změně objevila i na oficiálním Google Blogu a bylo také uveřejněno toto skvělé demo, ve kterém si nový vzhled Google Analytics můžete prohlédnout.

Google Analytics: nový interface

Kromě celkově překopaného AJAXy designu plného přetahovatelných oken a hýblátek jsou k dispozici i nové features:

  • možnost nechat si posílat emaily, které vás upozorňují na důležité změny/události ve statistikách (pokud jste si doteď mysleli, že jste na Analytics závislí, počkejte co teprve přijde)
  • export do PDF
  • lepší sdílení statistik
  • a samozřejmě mnohem víc...

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 9. května 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jsou SEO a SEM certifikáty zárukou kvality?

Nejsou. Většinu certifikátů lze získat po přečtení několika málo internetových článků. Testy totiž nijak nezohledňují praktické zkušenosti ani reál...

čtěte dál »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »

Jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu?

Pokud jste připraveni na jednorázovou investici peněz a/nebo času, doporučujeme SEO (optimalizaci pro vyhledávače). Nemá sice okamžité výsledky, al...

čtěte dál »