visible.cz - buďte vidět

Naučte se, jak odlišit dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Přišly certifikáty od ExpertRating

Dnes přišly ExpertRating certifikáty o splnění testů z SEO (Optimalizace pro vyhledávače) a SEM (Reklama ve vyhledávačích) od firmy ExpertRating. Jak je uvedeno v článku Jsou SEO a SEM certifikáty zárukou kvality? na tomto webu, nepřikládám těmto certifikátům velký význam a nedoporučuji, aby je kdokoliv považoval za záruku dobrých služeb. Složil jsem je jenom z toho důvodu, aby mi nikdo nemohl vmést do tváře, že je kritizuji jen proto, že na ně nemám.

I tak ovšem zásilka s certifikáty potěšila. Pro úplnost, percentil (tj. kolik procent účastníků testu mělo horší výsledky) u testu z SEM mi vyšel na 70 % a u SEO testu na 98 %. Poměrně "nízký" percentil u prvního testu omlouvám zčásti tím, že velká část otázek se týkala amerických vyhledávačů jako Inktomi nebo AOL. A o těch vím opravdu málo. Ani na jeden z testů jsem se nepřipravoval a oba mi zabraly pod 40 minut.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 11. dubna 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »

Jak krátkodobě zvýšit návštěvnost webu?

Nové návštěvníky lze získat během několika hodin pomocí PPC kampaní ve vyhledávačích, a to od 20 haléřů za jednoho. Výhody oproti tradičním bannero...

čtěte dál »

Jaká cena za proklik se ještě vyplatí?

Pokud si odmyslíme všechny "nevyčíslitelné" faktory (viz níže), je postup velmi jednoduchý. Následující vzorec je myšlen pro internetový obchod, al...

čtěte dál »