visible.cz - buďte vidět

Naučte se, jak odlišit dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Prezentace firmy Google v Brně: Pražská pobočka nabírá

Ve středu 25. dubna navštívili Brno čtyři manažeři EMEA týmu Google. Jejich hlavním cílem bylo prezentovat pracovní příležitosti studentům Masarykovy univerzity, ale podělili se i o pár zajímavých informací.

Google St. Patrick's Day Logo

V Evropě má Google hlavní pobočku v irském Dublinu, a z ní také přišli dva z manažerů (jeden z nich vedoucí pobočky). Bohužel si za Boha nemůžu vzpomenout na jejich jména, což je neodpustitelný trapas, já vím. Bavil jsem se pouze s Lukášem, který vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity a byl pravděpodobně prvním Čechem pracujícím v Googlu.

Google, zcela v duchu brandu, který se svým 77% nárůstem stal letos nejdražší značkou na světě, expanduje. Vzniká velká pobočka v Krakově a až se najde vedoucí, bude jedna menší i v Bratislavě. Pražská pobočka má teď 2 (slovy "dva") zaměstnance a nabírá, takže pokud jste schopný manažer a chcete pizzu zdarma a masáže na pracovišti, jděte do toho.

Ptal jsem se také Lukáše na oblíbenou přesvědčovací metodu některých větších reklamních agentur, které se rády chlubí tím, že mají "přímý kontakt" na někoho z Google Praha a že tedy mohou případné problémy řešit okamžitě, jak nastanou. To je samozřejmě blbost a Lukáš mi to potvrdil. Vysvětlil mi, že velké agentury mají určitou přednost, protože obsluhují více zákazníků. Ale jinak agentury kontaktují Google úplně stejně jako vy nebo já, tedy veřejným emailem nebo přes formulář. A protože jakýkoliv problém nebo dotaz musí nejdříve projít právě přes agenturu, bude nakonec stejně rychlejší a jednodušší napsat Googlu přímo.

Přidat stránku do: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us

Zápis v blogu visible.cz z 27. dubna 2007. Autorem je Filip Hráček. Pro pravidelný příjem novinek o SEM, SEO a internetovém marketingu se přihlaste k našemu RSS Blog RSS Feedu.

Otázky a odpovědi »

Jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost webu?

Pokud jste připraveni na jednorázovou investici peněz a/nebo času, doporučujeme SEO (optimalizaci pro vyhledávače). Nemá sice okamžité výsledky, al...

čtěte dál »

Jak krátkodobě zvýšit návštěvnost webu?

Nové návštěvníky lze získat během několika hodin pomocí PPC kampaní ve vyhledávačích, a to od 20 haléřů za jednoho. Výhody oproti tradičním bannero...

čtěte dál »

Jsou SEO a SEM certifikáty zárukou kvality?

Nejsou. Většinu certifikátů lze získat po přečtení několika málo internetových článků. Testy totiž nijak nezohledňují praktické zkušenosti ani reál...

čtěte dál »