visible.cz - buďte vidět

Naučte se, jak odlišit dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

SEO /Optimalizace pro vyhledávače/

Vyhledávače nevidí internetové stránky stejným způsobem jako člověk. Chcete-li být ve výsledcích hledání výše než vaše konkurence, a tak si zvýšit návštěvnost, musíte to vzít v potaz. Souhrnu technik, kterými lze zatraktivnit internetovou stránku pro vyhledávače, se říká SEO (optimalizace pro vyhledávače).

Optimalizace pro vyhledávače je možnost, jak jednorázovou investicí trvale zvýšit návštěvnost vašich stránek.

Proč optimalizovat?

Obrovskou výhodou optimalizace pro vyhledávače je zdaleka nejpříznivější poměr výkon/cena, nevýhodou naopak poměrně dlouhá doba, než se výsledky projeví. Optimalizace také vyžaduje nejvíce úsilí a představuje nejradikálnější změny ve fungování vašeho serveru.

Koho najmout?

Přestože optimalizace pro vyhledávače spočívá z velké části na změnách v HTML kódu vašich vlastních stránek, doporučujeme najmout si externího konzultanta nebo mediální agenturu. SEO optimalizace je přece jen velmi rozsáhlý a dynamický obor. V duchu poslání této stránky však musíme upozornit, že ne všichni SEO konzultanti a ne všechny SEO agentury nabízejí za své ceny opravdu kvalitní služby. Někteří z nich ví o SEO mnohem méně, než je k přečtení na tomto webu.

V zájmu obrany proti pseudo-odborníkům a předraženým agenturám je vždy výhodné vědět o optimalizaci pro vyhledávače alespoň základní informace. A pokud máte opravdu hubený rozpočet, lze i z toho mála, které zde předkládáme, výrazně zvýšit návštěvnost jakýchkoliv stránek zcela zdarma. Pouze nečekejte takové výsledky, jaké vám mohou nabídnout někteří profesionálové.

Články v sekci SEO (Optimalizace pro vyhledávače):

  • Klíčová slova Klíčová slova stojí na počátku SEO optimalizace. Zbytek každé optimalizace pro vyhledávače v pods...
  • Optimalizace HTML kódu Optimalizace HTML kódu je první a nejzákladnější z SEO technik. Vyhledávače neumí "číst" z obrázk...
  • Psaní pro web Vše, na čem vyhledávačům záleží, je text. V článku [Optimalizace HTML kódu][optimalizace HTML] js...
  • Webová adresa (URL) Vyhledávače si nevšímají jenom slov v titulku a v obsahu stránky. Je pro ně důležitá i adresa, na...
  • Případová studie Pro případovou studii jsem si vybral jeden z projektů, které optimalizuji takzvaně "od nuly". Pub...

Tento úvodní text k sekci SEO (Optimalizace pro vyhledávače) se na serveru visible.cz poprvé objevil 7. března 2007. Dne 23. dubna 2007 byl naposledy modifikován. Autorem textu je Filip Hráček.

Otázky a odpovědi »

Proč vznikly tyto stránky?

Autor webu pracuje jako Internet Marketing Manager jedné středně velké české firmy. Ze své pozice se setkává s reklamními agenturami a konzultanty ...

čtěte dál »

Jak nejlépe začít inzerovat na internetu?

Záleží na tom, kolik máte k dispozici financí a jestli potřebujete zvýšit návštěvnost svého webu rychle a dočasně nebo pomalu a trvale. Neexistuje ...

čtěte dál »

Internetová reklama. Jak na ni?

Menší až středně velké firmy mají tři možnosti: Zaplatit si internetovou reklamní agenturu. Platit až 80 % marže. Nevědět, co se děje s mar...

čtěte dál »