AdWords je PPC reklama zobrazovaná při hledání ve vyhledávači Google a při surfování po stránkách, které jsou součástí programu Google AdSense. V současnosti se jedná o celosvětově nejpropracovanější a nejužívanější program SEM reklamy. V porovnání s českým Sklikem nebo eTargetem má obrovský technologický náskok.

Pro rychlé uvedení do problematiky se podívejte na náš
AdWords rychlokurz: Kampaň za 10 minut (video-prezentace).

Novou AdWords kampaň lze založit během několika desítek minut.

Příjemná vlastnost Google AdWords je rychlost, se kterou lze s inzerováním začít. Registrace trvá pár minut a po zaplacení aktivačního poplatku (150 Kč, např. pomocí kreditní karty) a vytvoření první kampaně se reklamy budou zobrazovat skoro okamžitě. Zhruba po hodině pak lze sbírat první statistiky, a to přímo v rozhraní AdWords.

Podrobnosti o fungování AdWords jsou podrobně popsány v předchozích článcích Principy SEM reklamy a Klíčová slova v SEM reklamě.