visible.cz - buďte vidět

Naučte se, jak odlišit dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Blog / Novinky »

Nastupuji do Google Praha

19. leden Od konce ledna se stávám zaměstnancem firmy Google (a to i přes to, že jsem se nedávno kasal, že ...


čtěte dál »

Google Analytics v češtině

13. prosinec Jen krátce: Google Analytics od včerejška běží i v češtině. Stačí ji pouze nastavit (klikněte na ...


čtěte dál »

Návštěva v Google Praha

10. listopad Včera jsem měl možnost navštívit kanceláře Google pro Českou republiku. Jak asi víte, Google má v...


čtěte dál »

Internetová reklama

Podíl internetové reklamy na trhu roste každým rokem, svým objemem brzy překoná reklamu rozhlasovou. Znát specifika reklamy na internetu se tak stává nutností, a to i v případě, že vám e-marketing dělá reklamní agentura.

Získejte podrobné informace o internetové reklamě. Rychle a zdarma.

V čem mi pomůže tato stránka?

V případě, že si svoji internetovou reklamu vedete sami, jsou pro vás informace na této stránce nepostradatelné. Pokud svěřujete reklamu na internetu agentuře nebo konzultantovi, doporučujeme přečíst alespoň základy. Budete tak schopni poznat dobrou e-marketingovou nabídku od špatné.

Veškeré informace na této stránce jsou nabízeny zdarma. Stránka není určena začínajícím marketingovým konzultantům a zaměstnancům reklamních agentur. Ti by měli dávno vědět více, než je na tomto serveru k přečtení. (Bohužel to tak mnohdy není.)

Co zde najdu?

Stránka je rozdělena do několika sekcí. V sekci Internetová reklama (ve které se právě nacházíte) najdete obecnější informace týkající se marketingu a reklamy na internetu. Sekce SEO (Optimalizace pro vyhledávače) se zabývá technikami, které pomohou vaší stránce k vyšším pozicím v internetových vyhledávačích (Google, Seznam) a tím jí zvýšit návštěvnost. Třetí sekcí je SEM (Reklama ve vyhledávačích), která zahrnuje informace o placených kampaních ve vyhledávačích, PPC a kontextové reklamě. Další sekce nazvaná Efektivita webu se zabývá extrémně důležitou, ale často přehlíženou stránkou internetového marketingu: použitelností stránek. Její zvládnutí je nepostradatelné především všude tam, kde se přes internet cokoliv prodává.

Máte-li konkrétní otázky ohledně internetové reklamy, podívejte se do sekce Otázky a odpovědi nebo nás přímo kontaktujte. Nejnovější informace najdete na blogu (který můžete číst také přes RSS). Ať už jste tuto stránku navštívili z jakéhokoliv důvodu, vítejte!

Články v sekci Internetová reklama:

  • Specifika Reklama na internetu se v mnoha ohledech liší od svých rozhlasových, televizních i tiskových prot...
  • Rozdělení Reklama je široký pojem, a na internetu to platí dvojnásob. V tomto článku se dočtete o nejzáklad...
  • Slovník pojmů Ještě před 10 lety nic jako internetový marketing neexistovalo. Zcela nový obor si musel vytvořit...

Tento úvodní text k sekci Internetová reklama se na serveru visible.cz poprvé objevil 3. března 2007. Dne 23. dubna 2007 byl naposledy modifikován. Autorem textu je Filip Hráček.

Otázky a odpovědi »

Jak krátkodobě zvýšit návštěvnost webu?

Nové návštěvníky lze získat během několika hodin pomocí PPC kampaní ve vyhledávačích, a to od 20 haléřů za jednoho. Výhody oproti tradičním bannero...

čtěte dál »

Jak dostat stránku na první místa ve vyhledávačích?

Na to neexistuje (jak správně tušíte) jednoduchá odpověď. Na druhou stranu to dnes již není ani žádné voodoo. Podobor internetového marketingu, kte...

čtěte dál »

Internetová reklama. Jak na ni?

Menší až středně velké firmy mají tři možnosti: Zaplatit si internetovou reklamní agenturu. Platit až 80 % marže. Nevědět, co se děje s mar...

čtěte dál »